Om Matilda

Hej, jag heter Matilda Lundström och är född 26 mars 2002, alltså 9 år "gammal". Jag bor i Karlskoga. Min skola heter Stråningstorp och jag går i 2:an. Jag tycker om att rida på hästar (vara i stallet), rita, vara med min bästis Sara och lyssna på musik (särskilt Smurfarna och P!nk)! Jag bor hemma i ett hus med min Mamma, Pappa och min lillebror Johan. Jag har inga djur nu, men har haft en svartvit katt som hette Jack, en röd kanin som jag inte hann att döpa och en vitbrun kanin som hette Rosa. Alla har tyvärr dött ;(

Undrar ni något? Kommentera eller skicka din fråga privat till mig på [email protected]. Märk majlen gärna med "Matilda" eller nått isf! :D

Teckningar jag har ritat:
Foton: Charlotte - Redigerade av: Charlotte och mig





Kommentarer
Postat av: Matilda

hej det är jag Matilda jag och Charlotte har tappat bort lösernodet på dena blogg och nu så går jag i feman, tre år sen! Non vacker dag kommer vi in på den! ;) Men till des, lycka till! <3

2013-10-10 @ 20:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0