Om Charlotte

Tjosan där i trosan eller kalsingen! Här är jag, Charlotte Lundström! Jag är faster till Matilda om ni undrar. Själv är jag 67 år! Eller nej.. Nu blev det nog lite fel här va..? Jag är faktist 16 år ;) Är född 26 december 1994.
Tjugosexte december HAHA! Okej, nu ska jag och Matilda sluta flumma här. Mina intressen är att rida hest och påle, nej men aa, har en egen häst som heter Nisse :D Matilda brukar ida honom! Elleh, rida*! Jag gillar att sjunga, rita (okej, lägger till att Matilda också gillar att sjunga), jag gillar att fotografera och redigera bilder som ni märker. Jag bor i Degerfors och går igentligen 1:an på Estet bild i kga, men jobbar upp betygen. Lyssna på musik står högt i listan hos mig! Smurfarna och P!nk ;)

Så undrar ni något så skicka till [email protected] märk gärna med "Charlotte" om ni vill skicka alldeles privat till mig! Eller kommentera!
Har en mer privat blogg som jag skriver om hästen osv också: http://charlottelundstrom.blogg.se

En drake jag har ritat:


Oupps! Lady Gaga står på en taggtråd, ajaj! Hähä..



Och här är jag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0